Tatueringar = ångest? Varning för stötande bilder.

I många år har folk tatuerat sig, enligt mig både fint och fult, häftigt och vidrigt.
Idag skulle jag själv kolla runt lite till en tatuering till mig själv och hittade dessa galna tatueringar!!
Man behöver inte ens söka på stötande ord för att bilder på dessa ska komma fram. Själv söker jag efter en japansk körsbärsblomma som tatuering och det var det jag sökte på.





Denna var fräck fast själv skulle jag aldrig kunna tänka mig den, aldrig någonsinn.
Hur fick man denna ideén ? :P
Jag tror att denna skulle kunna vara enen riktig lustdödare om hon skulle vara intim med någon ny som inte vet om denna. En fisk!? fisk!!

Fräckt den är gjord ändå men tänk när personen är gammal och eventuellt bor på hem, vilket skratt personalen där skulle få !! :D



VÄLDIGT HÄFTIG!!
Men jag kan bara tänka på att det måste vara svårt att få jobb, galna människa. Vi får hoppas att han jobbar på en tatueringsstudio! Där borde det vara helt okej !
Menmen man är bara ung en gång och då ska man leva. Men jag tänker ännu en gång på äldreboendet på äldre dagar, tänk om denne blir en riktig surgubbe som är arg hela tiden. Tänk de med kombination med den tatueringen i ansiktet! Scary, men antagligen det han vill uppnå, scary!


Vad hände med litet och diskret? ;)
Störd idé att göra en sådan fjäril just där.


Jag har bara en sak att säga! SEXIGT, så otroligt sexigt ! Att smycka sin kropp på detta sättet är väldigt snyggt. Vill man ha denna form att tatuering så ska det vara stort, ut över bröstet, axeln och ner på armen. Då ska man inte bara göra halva och inte gå fullt ut!


Ja så kan man också göra, Allt jag tänker är AJAJAJAJ !!! Hahah helt galet.
Jag vet vad för slags smeknamn den där har iaf. XD haahahah :D



Förfärligt grymt bra gjord tatuering!!
Detta är bland de fräckaste jag någonsinn sätt!!
Killar känner sig ofta som superhjältar i och med att dem alltid är bäst enligt dem själva så varför inte vara superhjälte på riktigt då!
Tummen upp för denna fräcka!! :D



Detta var också en helt fantastisk tatuering!
Det bästa man kan göra med en sådan förlust som att förlora en kroppsdel. Smycka den på detta sättet!
Ett grymt sätt att bearbeta förlusten! :)


Nejnej, hoppas detta är skämt, det borde det vara. Visst ser ungen bad ass ut samtidigt som han är supersöt. Men det är fortfarande sitt egna val om man väljer att smycka kroppen så. Så har ni tankar på att tatuera er unge gör de inte. Jag kan sträcka mig så långt att man kan ta hål i öronen på ungen men inte under 3 års ålder! För det går ändå att växa ihop om det inte skulle uppskattas av barnet. Samtidigt skulle jag inte vilja ta hål i öronen på min unge så tidigt heller!


Vad händer. Detta är inte sexigt någonstans. Stackars pojkar måste känna prestationsångest om de ser detta!


Detta är ju bara super häftigt, så otroligt komiskt!! :D


Spetsa min blomma ?


Detta är också otroligt roligt och vill man någon gång dölja det är det bara att låta håret växa. En roligt idé som funkar! :D


Ursäkta mig för alla dessa intima bilder. Jag tyckte bara de var så otroligt fräcka!!

HOMER ! Så stört kul. Däremot inget som vem som hellst skulle kunna göra. säkert bara 1 enda som gjort denna!



Med detta vill jag säga att det finns både fräcka, bearbetande och roliga tatueringar ! Jag beundrar vissa, skrattar av vissa och anser att andra är helt galna att smycka sin kropp på det sättet.
Däremot är det ens eget val och inget jag kan sitta och klanka ner på men vissa är ju helt knäppa i huvudet helt enkelt!
Leder tatueringar tillslut till ångest? Nej det tror jag inte. Visst ångrar sig kanske folk på senare dagar men det har visat att man levt och dessutom kan man täcka över det med andra tatueringar med tillräckligt mycket vilja.

Vad tycker ni? Gillar ni dessa tokiga idéer eller inte??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0