Viktiga saker, roliga saker och sådant som behöver komma fram.

Att skriva en uppskattad blogg är inte lätt. Att få folk tycka om den är inte heller lätt.
Därför tänkte jag skriva en blogg som handlar om saker som folk inte alltid tar upp, sådant som jag själv skulle vilja läsa och lära mig utav.

Svåra saker, roliga saker, händelser som får människor att må på olika sätt, negativt och positiv.

Kanske uppskattar folk inte denna bloggen men jag får i alla fall ut något av det. Jag får skriva av mig om saker jag lärt mig av egna erfarenheter och sådant som jag vill ha hjälp att förstå.


Det är vad detta handlar om, någon som har synpunkter, åsikter eller frågor som ni vill ha besvarade så skriv på så ska jag göra mitt bästa på att svara och lyssna.

Lite kort om mig!
Alida är mitt namn, 20 år gammal.
Bor i göteborg. 
:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0