Alla hjärtans uppföljning!

Eftersom det inte gick att lägga upp bilderna från mobilen så får jag försöka lösa det ikväll istället via datorn!

För övrigt så hade jag en väldigt fin alla hjärtans dag!
Positiv respons från flera håll gällande pyntet. Flickorna på kontoret samt receptionen fick alla varsin underbar bukett blommor vilket var väldigt trevligt! Också den får ni se bild på ikväll!

Kvällen spenderades med min respektive. Jag stod för pyntet även där. Trappuppgång, hiss, dörr och inne i lägenheten pryddes med hjärtan!:)
En flaska vin, super god choklad och en rosa söt trisslott fick jag som present vilket var helt lagom och detta toppades med Kina mat !
Perfekt!

Senare blir det ett inlägg om serier !! Vilka som är värda att se samt var ni kan finna dem, dag, tid och kanal!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0