Alla(L)Dag!!

Jag älskar alla hjärtans dag! Det är en super mysig dag!! :) Det är en dag för ALLA även om
Många tycker att det bara är för dem som har ett förhållande.
Det heter ALLA hjärtans dag av en anledning!
Så har ni ingen partner så fira med tjejmiddag? Drinks med en annan person som inte heller har ett förhållande? Umgås med din familj!

Sitt inte och gråt över att ni inte har pojkvän/flickvän, om
Något så se det hellre då som en chans till att hitta kärleken.

Nu kanske ni tänker att jag bara skriver såhär för att jag faktiskt har ett förhållande men då ska jag tala om för er att jag alltid har älskat denna dagen. Med eller utan pojkvän! :)

Så vad har ni gjort för roligt för era nära och kära idag?:)

Själv har jag prytt kaffemaskiner, verkstäderna, och kontor med hjärtan på jobbet!!:)

Planer för kvällen skriver jag om imorgon, annars finns det risk att en viss herr får reda på planerna i förtid!;)

Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0